Livrarea produselor

Livrarea produselor se realizeaza prin firma de curierat GLS, intr-un termen de 24-48 h din momentul in care comanda a fost confirmata.

Taxa de livrare este de 18 lei, taxa unica pe intreg teritoriul Romaniei (nu se percepe taxa pentru km suplimentari).

Plata produselor se face ramburs.

Comenzile telefonice se pot realiza la numerele de telefon: 0729259818 sau 0723039588 in timpul saptamanii de luni pana vineri intre orele 9:00-18:00. Comenzile primite in zilele de sambata sau duminica vor fi procesate incepand cu urmatoarea zi lucratoare a saptamanii.

La cererea clientului, se poate pune optiune de verificare a coletului, serviciu care este taxat suplimentar de catre firma de curierat, taxa ce ii va fi comunicata clientului in momentul cand alege aceasta optiune.

In zilele de sambata si duminica nu se fac livrari.

Pentru comenzi mai mari de 400 de lei nu se percepe taxa de transport.

Pentru coletele externe, se percepe taxa de transport indiferent de suma comenzii, iar taxa de transport se va calcula in functie de greutate si tara de destinatie.

Returul produselor

Confom ordonantei 34/2014, produsele pot fi returnate in termen de 14 zile din momentul in care coletul a fost livrat.

Pentru a putea fi returnate, produsele trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

– Sa fie sigilate
– Ambalajul sa nu fie spart sau deteriorat
– Fara urme de utilizare
– Cu toate accesoriile aferente

Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, “se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului.” Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

Conform Ordonantei 34/2014 “Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor”, cheltuielile de expeditie vor fi suportate de catre client.

In cazul clientilor care in repetate randuri au dat retur produsele comandate si in cazul in care produsele nu indeplinesc conditiile mai sus mentionate, ne rezervam dreptul de a refuza returul.